Logo
Kontakt
Logo
Kontakt

kommende større arrangementer i klubben

Klubmøder klik her

Skoda klubbens 50 års fødselsdag: klik her

Skoda Tour 2024: Klik her

Madpakke tur

Lørdag d. 20/6 2026 kl. 10.30

Startsted: Skoda Fredericia – hvor drømmene ruller, og dækkene er rundere end nogensinde!

Vi triller stille og roligt gennem det smukke Fredericia-, Vejle- og Jelling-område – ikke noget med hastighedsrekorder her, medmindre du tæller hvor hurtigt vi får tømt termokanden.

Undervejs holder vi pitstop et hyggeligt sted og spiser vores medbragte madpakker – så husk leverpostejen, makrelmadden og det halve stykke agurk, der alligevel altid falder ud.

Finaledestination: Kongens Jelling!

Her drikker vi medbragt kaffe og kage, og kigger på Jellingstenen – Danmarks ældste “opslagstavle”! Runer er jo bare vikingeversionen af en Skoda-instruktionsbog: svære at læse, men imponerende at vise frem!

Hvorfor tage med?

• Fordi Skoda-folk er de sjoveste på vejen (vi ved, hvordan man både kører og hygger – uden at betale overpris for benzin).

• Fordi du aldrig har set så mange madpakker og så lidt stress samlet ét sted.

• Og fordi det er din chance for at sige: “Jellingstenen? Ja ja, jeg har da parkeret lige ved siden af den!”

Bonuspoint for sjove hatte, ternede duge og termokander fra 80’erne!

Alle biler er velkomne – men vi forbeholder os retten til at blinke ekstra venligt til dem med Skoda-logo

Ses vi? Ellers kommer vi og dytter dig op.

Da denne køretur laves i samarbejde med Fyns Veteranbil klub, bedes de af Skoda klubbens medlemmer, som har en veteran / klassiks bil komme i den. Også hvis det ikke er en Skoda.

Hvis I ikke har sådan en er I velkommen til at komme også i nyere Skoda.

Grill dag lørdag d. 22 august

Vi mødes lørdag d. 22. aug. hos Nikolaj Madsen Gammel Assensvej 52 Udby 5580 Nr. Åby.

Vi mødes kl. 13.00 får bilerne placeret, ser hvor langt de er nået med deres nye værksted, leg og hygge.

Omkring Kl. 15.00 er der kaffe og kage som Trine har lovet at bage, vi får beundret bilerne, spilet lidt mere.

Kl. 18.00 kommer der en Grillgris med diverse tilbehør så risikoen for at gå hjem med tom mave skulle ikke være til stede.

Man medbringer selv bestik, tallerkener, kop og glas. Klubben har øl / vand til sædvanlig billig klubpris, andet medbringes selv.

Alt dette får man for kun en 100 kr. pr. person.

Tilmelding til Linda

Tlf. 2618 0419 Mail: llhheh@gmail.com

Senest den. 8. August.

St. bilklub dag 6 september

BrødteTraditionen tro indbyder Skoda klub Danmark og Skoda Museum Danmark til St. Bilklub dag, førte søndag i september. Vi åbner museet kl. 11.00 og lukker kl. 17.00 hvor vi håber at se så mange af vores medlemmer som muligt, kom ud og nyd også de mange fine veteranbiler som plejer at komme, der bliver noget at se på.

I år kommer Lunas Pølsevogn også og han har lovet at komme til tiden i år 😊

Hørvævsmuset holder også åbent så der er mulighed for at købe kaffe og kage i cafeen.

kst